Слънчомунчовщини


Аз преобразувам думи в храна за трапезата си, покрив над главата си, дрехи и всякакви екстри. Общо взето преобразувам думи в пари и го правя на свободна практика. Мога да пиша на всякакви теми, обаче не правя така. Избирам си да говоря единствено за интересни, верни и полезни неща. Опитът ми сочи, че ги има благодарение на интересни, искрени и полезни хора. Те ги случват.

В последните месеци развивам искрено фенство към Слънце Луна – вегетариански ресторант и пекарна на ъгъла на Гладстон и Борис. Относно това дали съм вегетарианка- не, не съм. Имам периоди, в които не ям месо, но дисциплинираното нехапване на каквото и да месо, рибка, яйца, сирене…не е за мен. Обаче съм фен на Слънце Луна.

Кефят ме, защото нещата, които правят са по семплата схема: ако е добре за мен и е добре за теб- ще го сготвим и ще го изядем, ще го омесим и изпечем, ще го изсвирим и изслушаме, ще го направим- да…само ако е добро и за мен и и за теб. Иначе, няма пък. Положителни бизнес герои.

Обществото Слънце Луна е от много хора – повечето авантюристи, заинтригувани от света личности…Бизнесът зад марката Слънце Луна им осигурява място, на което да се завърнат след като поскитат, след като се наадреналинят, след като по крилцата им налепне вдъхновение. Тук народа е пуснат да кара сърф, да се катери по планини, да намира себе си, да изучава собствената си причина за живот.

Това значи, че в Слънце Луна се готви от щастливи, влюбени в живеенето хора. Техните ръце пипат храната и и предават тази енергия.Сигурно за това хляба има вкус на свобода и като да е подправен с нещо диво. Пекат го с квас и от пресни пълнозърнести брашна, които сами си мелят. Отскоро правят и неща от лимец, емер и спелта– древни пшеници.

Слънчомунци хранят хората, така че те да са щастливи, здрави и светли. Според тях просто правят това, което обичат…според мен – Слънце Луна тихо, но упорито спасяват Земята. И ми се ще ей така, да има повече Слънчомунчовци, които да вършат слънчомунски дела …ама наистина повече.

Идете, вижте ги, поговорете си с тях, похапнете от хляба и се наблюдавайте междувременно. Хубаво е човек да вижда как изсветява и се ощастливява.

Публикувано на така мисля, хубаво и тагнато, , , , , , , . Запазване в отметки на връзката.

4 отговора към Слънчомунчовщини

  1. Деси каза:

    Няма как, при първото ми стъпване в София, ще посетя тези слънчомунци:)

  2. huhahe каза:

    О, мила- иди непременно – много ще се израдваш а и нищо чудно да се намериш с нови приятели…все прелестни хора- повече такива, повече

  3. Момчил каза:

    Само веднъж съм ходил там. Цените им ми се сториха леко височки…макар и храната да беше много вкусна…нещо говореше ти за брашно от спелта като си хортувахме последно
    кажи пак, ама писмено, моля …че устно не помня🙂
    10х

  4. huhahe каза:

    Храната им определено е вкусна, обстановката е чудна, хората много позитивно заредени…но аз съм пристрастна…и по- добре да се иде, да се опита и да се реши – всеки за себе си.
    Относно спелта…хм, да добре е да се каже повече за това – ще драсна няколко реда с малкото, но съществено, което знам по темата за древните пшеници. Благодаря за вдъхновението, Момчи🙂

Вашият коментар

