Отлежали мисли


Преди много, много дни ме намери част от „Експериментът Зайка“. Беше в началото на тази година и далеч не мисля, че съм единствената, до която достигна детската мъдрост. Може би съм от малкото, които мелят мнооого бавно и затова имат нужда от време, за да изпробват и разберат наистина това и онова.
Обожавам деца. Основно, защото вярвам, че те имат всички отговори, които докато сме пораствали сме съумели да забравим и са много по- умни, по- мъдри, по- силни и по- добри, пък ако щете и по- умело живеещи от нас, порастналите вече хора.
Децата още помнят, че са великолепни същества, че светът е прекрасно и доста семпло място, че каквото и да се случва е за добро, че всъщност цялата тази история е една забавна случка на игрушките и когато дойде време за вечеря, никой няма да се интересува на какво чак толкова се е играло там.

Мен лично ме топи, че децата умеят да не се страхуват, не помнят лошо и не духат каши, дори и да са парени.

Откакто ме намери този пост до днес, често съм се сещала за един или друг детски отговор в него- засмивала съм се наум, кимвала съм благодарно за решението на ребуса или просто съм поцъквала с език.

Защо Земята се върти?
Земята се върти, за да имат всички страни Земя. Тя, когато се върти, дава Земя на всички страни. (7 г.)

Какво е затъмнението?
Затъмнението е липса. (12 г.)

Какво е талант?
Талантът е красота на мисълта. (12 г.)

На вратата на сърцето на някой трябва да се молим, да нахлуем или да чукаме?
На вратата на сърцето на някой не трябва нито да чукаш, нито да нахлуваш, нито да се молиш, а само да пееш. (11 г.)

Какво са сълзите?
Сълзите се появяват, когато мозъкът мисли и се изпотява и потта излиза през очите. (11 г.)

На какъв език се говори в Рая и Ада?
В Рая и Ада не се говори на нито един език, защото вече всичко е казано преди да стигнем там.

Публикувано на хубаво. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

