Ангелски езици


121032z
Прекрасната Лора отривисто препоръча тази книга, за което съм ѝ дълбоко благодарна.
Прочитът на “ Ангелски езици“ ме омая като влюбване.
Поглъщам стотина страници, ахвам, охвам или се разсмивам стотина пъти, после се връщам и препрочитам част от текста отново. И така Димитър Динев пусна котва в ежедневието ми. Започна да ме придружава в градския транспорт, много пъти пихме заедно кафе, дори изкатери Мусала, сгушен в червената ми, туристическа раница.

Достойнствата на творбата му са много и всеки, който се реши на обогатяване и пусне автора да шефства из дните му, сам може да се увери както в прекрасния начин на изразяване, така и в наличието на умна сюжетна линия, в класичекия смисъл на понятието.
Утопията на комунизма. Ако сте били там, когато опитите за градеж са се случвали- за по няколко часа на ден отново ще сте млади, а ако за вас този период е само глава в учебника по най- нова българска история- ще облечете фактите в плът.
След прочита на тази книга“ Какво иска да каже авторът?“ е глупав въпрос. Единствено критици с брилянтен, дълбоко аналитичен ум и добре развита емоционална интелигнетност могат да си позволят да коментират текста. Всеки, непритежаващ тези характеристики, би бил разобличен самозванец, в мига в който заговори глупости.
Именно този факт „връчи“ безапелативана първа награда за „Най-добър съвременен БГ роман“ 2009 в най-престижната за мен класация – моята.

Публикувано на книги и тагнато, , . Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

