на задрямване


Задрямвам едва сега, когато хората досънуват неспокойните многоточия на нощта.
Трамваите вече тропат по улицата. Тук таме светва кухненския прозорец и се вижда рошав силует, който предполагаемо вари кафе, мие си зъбите или просто рошавее сутришно.
Птиче, незнайно на какво и защо кацнало близо до открехнатия ми прозорец припява: Сутрин -утрин-става-ва-ва-ва.
Докато задрямвам има да се чудя как това пиле се е объркло да ме заговори, когато отивам да сънувам покривите на Невски и камбанен звън точно в осем сутринта. В съня ми е зима, мирише на чай и всичко е прекрасно.

Публикувано на по нощите. Запазване в отметки на връзката.

2 отговора към на задрямване

  1. Лора каза:

    Деси, вдъхновяващо ми действаш с тази нежна сутрешна импресия🙂🙂🙂 Благодаря ти!

  2. huhahe каза:

    драго ми е:) аз благодаря🙂

Вашият коментар

