Чист брандинг


Работя като бранд мениджър и е само естествено интелктуалните семки, които умът ми чопли, да са свързани с наичини на израждане на пазарен успех.Твърдя, че един от най- ефективните начини марка да бъде стабилно изградена, е продукта който стои зад нея да е качествен, а компанията читава и разумна.

Представете си, че е слънчев неделен следобед. Разхождате се из Борисовата градина заедно с приятели. Хапвате сладолед, който бързо се топи и капе по плочките около езерцето. По пейките ноколо са накацали хора. Много от тях пушат. Фасове хвърчат, отстреляни с щтракане на пръстите. Докато газите по тях, мокасините подритват опаковки от вафли, станиоли от шоколад и алуминиеви кутии от безалкохолни. Слънцето се отразява по смачканите лъчи на кенчетата и понеже сте свикнали да ги виждате, може отблясъкът по ръбовете да ви се стори привлекатлно топъл.

Усмихнат джентълменски, плътен глас:

„Матом.Мръдни.Чистим.”

Обръщате се и виждате това:

Публикувано на брандинг, добри практики, маркетинг и тагнато, . Запазване в отметки на връзката.

2 отговора към Чист брандинг

  1. Невероятно хубаво и компактно решение за градската чистота! Въпреки че е малка, тази машинка изглежда може да побере големи количества боклук. Не ясно само кога наистина ще ги срещнем из родните паркове тези чудесни машинки и колко редовно ще влизат в употреба …. :-}

    • huhahe каза:

      @Деян Пейчев
      Наистина могат да са от полза по софийските улици.
      Марката има представителство и тук.
      Реализуемо ми се струва, мхм

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s